bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۳
بانوی برتر کارآفرین مازندرانی می‌گوید: بنده رابط جهاد دانشگاهی در مشاغل خانگی شهرستان هم هستم تاکنون ۲۰۰ نفر را برای این مشاغل معرفی کردم و به ۱۰۰ نفر را آموزش داده شد، ۵۰ نفر مشغول کار هستند و با همراهی ۱۰ نفر در کارگاه با هم کار می‌کنیم.

همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰، با توجه به شعار حماسی سال جدید که توسط مقام معظم رهبری پس از لحظه تحویل سال بیان شد؛ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توجه به این سه مقوله می‌تواند به بهبود اوضاع اقتصادی کشور کمک کرده و منجر به کسب رضایت رهبر انقلاب شود، خوب است در مسیر تحقق این هدف مردم در شهرهای کوچک از خودشان شروع کنند. 

گفتنی است؛ تولید و اشتغال از پایه‌های اصلی پیشرفت اقتصادی است و توجه به این دو موضوع نقش کلیدی در دست‌یابی به اهداف دارد که فعالیت بانوی سوادکوهی در صنایع دستی را می‌توان در این قالب ارزیابی کرد.

فاطمه نعمتی‌الاشتی متولد اسفند ‌ماه ۱۳۵۵ در الاشت‌ سوادکوه است که مدرک دانشگاهی طراحی دوخت دارد و به‌عنوان بانوی برتر کارآفرین رتبه هفتم را توسط آرای عمومی در پایگاه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری کسب کرد، وی در گفت‌وگو با فارس از جزئیات فعالیت‌ها و رمز موفقیش می‌گوید که در ادامه با هم می‌خوانیم؛

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: