bazarnews

کد خبر: ۹۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز دهم فروردین ماه در جلسه دیدار رئیسی با اقشار مختلف جامعه که در سالن اجلاس جهادکشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتظار فرج به معنای ایجاد مقدمات برای ظهور است با رویکرد جهادی به آن برسیم.

وی با بیان اینکه لرستان خاستگاه فرهیختگان، عرفا و برجستگان در همه امور است که نام برخی از آنها فراتر از سطح ملی جهانی است، بیان کرد: لرستان دارای توانمندی‌های زیادی است و آیت الله رئیسی اطلاع کامل از وضعیت استان به لحاظ مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی و … دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آیت الله رئیسی از برخی کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید و تصمیماتی اتخاذ می‌شود که در پایان سفر اطلاع رسانی خواهد شد.

شاهرخی افزود: نظام اسلامی خدمات ارزشمند و قابل تقدیری به لرستان داده اما همچنان از مشکلات تکدی گری، اعتیاد، نرخ بالای بیکاری، تعطیلات کارخانجات، نزاع دسته جمعی، خودکشی، خرید و فروش سلاح و …رنج می‌برد و توسعه در خور شان نرسیده است.

وی عدم تخصیص آب را یکی از مشکلات استان دانست و با بیان اینکه عدم تکمیل هفت سد نیمه‌کاره از دیگر مشکلات لرستان است، بیان کرد: در حال حال ۲۳ درصد اراضی لرستان آبی است در حالیکه نورم کشوری ۴۵ درصد است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: تعطیلی شرکت‌ها و صنایعی همچون پارسیلون و ماشین سازی و… از دیگر مشکلات استان است.

وی افزود: لرستان دارای مزیت‌های آبی، کشاورزی، گیاهان دارویی و … است که نیاز بوده بودجه‌های قابل توجهی اختصاص داده شود تا بخشی از این مشکلات در استان مرتفع شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: