bazarnews

کد خبر: ۹۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: استان مرکزی سال گذشته در سهمیه مصوب اشتغالزایی، ۱۲ درصد از برنامه هدفگذاری شده پیشی گرفت.

محمدتقی آبایی هزاوه افزود: سهمیه مصوب اشتغالزایی استان برای سال گذشته ایجاد ۱۲ هزار و ۵۵۲ فرصت شغلی تعیین شده بود، در حالی که ۱۳ هزار و ۹۲۱ شغل جدید محقق شد. 

وی ادامه داد: مشاغل ایجاد شده دارای شناسنامه هستند و بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی در جدول نهایی اشتغالزایی سال گذشته ثبت شده‌اند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین علاوه بر مشاغل مذکور، در سال گذشته بیش از ۲۰۰ فرصت شغل در حوزه اشتغالزایی خانگی و شمار زیادی کسب و کار در بخش روستایی استان محقق شده که تعدادی از آنها زیر پوشش خدمات صندوق بیمه روستایی نیز قرار گرفته‌اند. 

آبایی هزاوه تصریح کرد: با احتساب فرصت های شغلی مذکور، در مجموع بیش از ۱۵ هزار فرصت شغل جدید سال گذشته در استان مرکزی ایجاد شده است. 

وی بیان داشت: استان مرکزی ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در ایجاد اشتغال دارد و امید می‌رود که در سال جاری نیز دستاوردهای خوبی در این راستا کسب کند. سهمیه اشتغال استان برای سال جدید هنوز اعلام نشده، اما با راهبردهای عملیاتی تعریف شده امید است عملکرد این حوزه امسال نیز درخشان باشد. 

برچسب ها: اراک ، مرکزی ، صنعت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: