bazarnews

کد خبر: ۹۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهکیلویه و بویراحمد زمین‌های مرغوب کشاورزی، آب و نعمات فراوانی داریم. در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نیز کارخانه‌های سیمان و پتروشیمی وجود دارد، اما شهرک‌های صنعتی ما دچار مشکل هستند و بنا به دلایلی فعال نیستند.
آیت‌الله سید «نصیرحسینی» در گفت‌وگو با میزان، با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: در استان کهکیلویه و بویر احمد زیرساخت‌های زیادی شکل گرفته از جمله زیرساخت‌های طبیعی یا زیرساخت‌هایی که احداث شده است.
 
وی افزود: ما در استان کهکیلویه و بویراحمد زمین‌های مرغوب کشاورزی، آب و نعمات فراوانی داریم. در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نیز کارخانه‌های سیمان و پتروشیمی وجود دارد، اما شهرک‌های صنعتی ما دچار مشکل هستند و بنا به دلایلی فعال نیستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد  با تاکید بر لزوم حمایت از مراکز تولیدی و کارخانه‌هایی که بنا به دلایلی در عصر تحریم متضرر شده‌اند، گفت: در دوران تحریم برخی از کارخانه‌ها و حوزه‌ها از حرکت تولید بازمانده‌اند. البته توانستیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و برخی از آنها دوباره شروع به کار کردند.
 
برچسب ها: نصیری ، حمایت ، شهرک صنعتی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: