bazarnews

کد خبر: ۹۱۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
"بن دلو" یکی از بنیانگذاران و مالکان شرکت بیتمکس Bitmex خود را در نیویورک تسلیم مقامات آمریکایی کرد. او در حال حاضر ضمن ادعای بی گناهی با وثیقه ۲۰ میلیون دلاری آزاد شده است.
گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ "بن دلو" یکی از بنیانگذاران و مالکان شرکت بیتمکس Bitmex خود را در نیویورک تسلیم مقامات آمریکایی کرد. او در حال حاضر ضمن ادعای بی گناهی با وثیقه ۲۰ میلیون دلاری آزاد شده است. بن دلو از راه دور و به صورت غیرحضوری در برابر قاضی حاضر شد. او ضمن ابراز بی گناهی و با وثیقه ۲۰ میلیون دلاری آزاد شد. شرایط وثیقه از این قرار است که او می‌تواند به خانه اش در انگلیس برگردد و منتظر برگزاری دادگاه باشد.

تسلیم شدن دلو بخشی از توافقی است که در ماه فوریه (بهمن) با مقامات آمریکایی صورت گرفته بود. شرایط این توافق با FBI و همچنین مرزبانی ایالات متحده هماهنگ شده بود تا اجازه ورود دلو به آمریکا داده شود. این در حالی است که متهم از سوی مقامات انگلستان از مسافرت منع شده بود.
بنیانگذار صرافی بیتمکس تسلیم مقامات آمریکایی شد
دلو به همراه "آرتور هیس"، "ساموئل رید" و "گرگ دایر" دیگر مدیران صرافی بیتمکس متهم به راه اندازی یک پلتفرم معاملاتی غیرقانونی و همچنین نقض قوانین ضد پولشویی آمریکا با ارائه خدمات غیر مجاز به شهروندان آمریکایی شده اند. بن دلو دومین مدیر بیتمکس است که پس از دستگیری ساموئل رید مدیر ارشد فناوری سابق این صرافی در اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهرماه) از سوی مقامات احضار شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
تو ایران و در شرایط جنگ اقتصادی، صرافی های رمز ارز در حال پمپاژ سرمایه ملی به خارج هستند، بعد بانک مرکزی و سایر مسئولین کوچکترین توجهی به موضوع ندارند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: