bazarnews

کد خبر: ۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
در جریان معاملات بازار سهام امروز شنبه ۱۴ فروردین ماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۱.۱ درصد افت به ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۶ تومان کاهش یافت.
 

امروز بازار سرمایه با روند نزولی کار خود را در دومین هفته کاری سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و شاهد روند نزولی شاخص کل و تشکیل صف‌های فروش در طول معاملات بودیم به طوریکه در پایان شاخص کل بورس تهران قرمزپوش شد و ریزش ۱۱ هزار و ۶۴۸ واحدی داشت و به محدوده یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۷۴ واحد رسید و شاخص کل ۰.۹۰ و شاخص هم‌وزن ۰.۳۵ عقب‌نشینی کردند.

بیشترین اثرگذاری در شاخص کل، به نمادهای «فولاد»، «فملی»، «شستا» و «فارس»، با تأثیرگذاری منفی اختصاص داشت. بیشتر نمادهای شاخص‌ساز در معاملات امروز بازار سهام رشد منفی داشتند و در همین راستا ارزش سهام عدالت کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۵۶ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۱۴ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۵۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۰۷ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۱۴ +جدول

 

مشرق/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: