bazarnews

کد خبر: ۹۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 13 هزار و 414 واحد روبرو شد.

بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند ریزش خود را طی کرد، به گونه‌ای که در پایان معاملات با کاهش 13 هزار و 414 واحدی شاخص کل که معادل یک درصد کاهش نسبت به روز گذشته است، به رقم یک میلیون و 269 هزار و 534 واحد رسید. همچنین شاخص کل با معیار هموزن با کاهش 12 هزار و 3 واحد به رقم 439 هزار و 916 واحد رسید.

بورس تهران گرچه به اعتقاد اکثر کارشناسان ارزنده شده و ریزش شاخص به نهایت خود رسیده، اما باز هم تحت تأثیر عوامل سیاسی و عوامل خارج از حیطه اقتصادی ریزش می‌کند که یکی از مهم‌ترین دلایل آن بی‌اعتمادی معامله گران به آینده بازار است.

امروز همه شاخص‌های بورس قرمز بودند به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی 1.05 درصد کاهش یافتند، اما شاخص قیمت و شاخص کل با معیار هموزن هر کدام 27 صدم درصد افت کردند.

نقشه معاملات امروز بورس تهران

شاخص آزاد شناور 79 صدم درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس 1.1 درصد کاهش یافت. شاخص بازار دوم بورس 89 صدم درصد کاهش یافت.

ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از 5 میلیون و 72 هزار میلیارد تومان رسید، همچنین ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و 226 هزار میلیارد تومان رسید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: