bazarnews

کد خبر: ۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود:متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

مهدی طغیانی درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه خبر داد و گفت که پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس درخصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تامین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی مجددا با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود:متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

وی گفت:هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی بود که متاسفانه به دلیل انکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه‌ برگزار نشد.

برچسب ها: طغیانی ، اقتصادی ، کمیسیون
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: