bazarnews

کد خبر: ۹۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
در سال گذشته ۵ هزار و ۳۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت است.

قباد مبشری افزود: در سال ۱۳۹۹ هزار و ۴۷۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، خدمات و سایر موارد اجرایی شده است.

آقای مبشری بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اهداف کمیته امداد برای اجرای این طرح‌های اشتغالزا است اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌های اشتغالزا ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت‌شده است.

وی ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغال مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه در سال گذشته ۴۰۵ نفر از مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی با هزینه ۸۵۰ میلیون تومان مشغول به کارشدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و همچنین مراکز کاریابی ۵ هزار و ۳۸۴ فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان این نهاد ایجادشد گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای ایجاد اشغال مددجویان یکی دیگر از سر فصل‌های کاری کمیته امداد در حوزه اشتغالزا است که به همین منظور هزار و ۸۵۰ نفر از مددجویان این نهاد درسال گذشته دوره‌های آموزشی فنی، حرفه‌ای و مهارتی را فرا گرفتند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: