bazarnews

کد خبر: ۹۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
دانشجویان بسیجی چهار دانشکده دانشگاه تهران در راستای ترویج این گفتمان که «مشکلات کشور راه حل داخلی دارند» به بررسی موضوعات مختلف و تبیین اهمیت و ضرورت مسائل در قالب یادداشت‌هایی علمی-تخصصی پرداخته اند.

بسیج دانشجویی۴ دانشکده دانشگاه تهران با راه اندازی پویش دانشجویی «کلیداینجاست» چند وقتی است که به بررسی تخصصی مسائل مختلف می پردازد.

برهمین اساس، بسیج دانشجویی دانشکده فیزیک در اولین یادداشت تخصصی خود به بررسی وضعیت برق هسته ای و مطالبات حوزه ی انرژی هسته ای پرداخته است.

یادداشت  زینب ساجدی از بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران درباره وضعیت برق هسته ای و مطالبات حوزه ی انرژی هسته ای را در ادامه بخوانید:

  بررسی وضعیت برق هسته ای و مطالبات حوزه ی انرژی هسته ای بررسی وضعیت برق هسته ای و مطالبات حوزه ی انرژی هسته ای  

بررسی راهکارهای تخصصی خنثی سازی تحریم ها در حوزه کشاورزی نیز از سوی بسیج پردیس ابوریحان صورت گرفته است.

یادداشت محدثه نعیمی از بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران درباره راهکارهای تخصصی خنثی سازی تحریم ها در حوزه کشاورزی را در ادامه بخوانید:

 راهکارهای خنثی سازی تحریم ها در حوزه کشاورزی راهکارهای خنثی سازی تحریم ها در حوزه کشاورزی  

بسیج دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی نیز به آسیب شناسی مشکلات آموزش مجازی و اقدامات دولت از آغاز شیوع کرونا در این زمینه پرداخته است.

یادداشت ثمین روشنایی روان از دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران با عنوان  آسیب شناسی مشکلات آموزش مجازی و اقدامات دولت از آغاز شیوع کرونا را در ادامه بخوانید:

  آسیب شناسی مشکلات آموزش مجازی و اقدامات دولت از آغاز شیوع کرونا آسیب شناسی مشکلات آموزش مجازی و اقدامات دولت از آغاز شیوع کرونا  

بسیج دانشکده الهیات و معارف اسلامی نیز در یادداشتی از خلاء آموزش فلسفه به کودکان در آموزش پرورش با چارچوب های ایرانی اسلامی و اهمیت این مسئله در گام دوم انقلاب اسلامی سخن گفته است.

یادداشت زینب ساجدی از بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران خلاء آموزش فلسفه به کودکان در آموزش پرورش با چارچوب های ایرانی اسلامی را در ادامه بخوانید:

 خلاء آموزش فلسفه به کودکان در آموزش پرورش با چارچوب های ایرانی اسلامی خلاء آموزش فلسفه به کودکان در آموزش پرورش با چارچوب های ایرانی اسلامی  

گفتنی است، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پویش کلید اینجاست، در کنار انتشار یادداشت های تخصصی، به بررسی، ارائه راه حل های علمی تخصصی و پیگیری مطالبات خود پیرامون برخی از مسائل مهم کشور می پردازد.

دانشجویان بسیجی چهار دانشکده دانشگاه تهران در راستای ترویج این گفتمان که"مشکلات کشور راه حل داخلی دارند" به شرح و تبیین اهمیت و ضرورت مسائل در قالب یادداشت هایی علمی تخصصی پرداخته اند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: