bazarnews

کد خبر: ۹۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از مرتفع نمودن 11 نیاز فناورانه با همکاری فن بازار منطقه‌ای خوزستان در سال 99 خبر داد.

اخلاق محمدیان ضمن اشاره بر رسالت فن بازار که مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی عمل می‌کند ، گفت: شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در راستای تحقق این رسالت اقدام به رفع تعداد ۱۱ نیاز فناورانه احصا شده در سال ۹۹  کرده است .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه اذعان داشت: این شرکت به همت فن‌بازار به واسطه انتشار فراخوان‌ ها و اطلاع‌رسانی‌های صورت پذیرفته، برگزاری رویدادهای بهره‌برداری از فناوری، تورهای تخصصی صنعتی و وبینارهای انتقال فناوری، موفق به شناسایی تعداد 16 فناوری موردنیاز صنایع مختلف در سال ۱۳۹۹ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان گردید.

وی در ادامه افزود : در این راستا به منظور تامین نیازهای فناورانه احصا شده از صنایع، پس از برگزاری رویداد Reverse Pitchو نشست‌های تخصصی تبادل فناوری ، تعداد ۱۱ نیاز در حوزه‌های صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و صنایع فلزات و ماشین‌آلات را با بهره‌گیری از ظرفیت‌ و توانایی موجود فناوران ،شرکت‌های داخلی و نوآوران استان مرتفع شد.

شایان ذکر است فرآیند شناسایی و رفع نیازهای فناورانه مذکور در بستر سامانه فراهم شده سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیک eservice) صورت پذیرفته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: