bazarnews

کد خبر: ۹۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که بر اساس تصمیم قرارگاه استانی ساماندهی مرغ گوشتی، میزان توزیع روزانه گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب به حدود۲۰۰ تن رسید.

مجتبی تقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه ساماندهی مرغ گوشتی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی برگزار می شود که بر اساس تصمیم گیری ها در این قرارگاه مصوب شد تا برنامه ریزی تامین گوشت مرغ استانها پس از تایید ستاد در قالب هماهنگی های استانی انجام گیرد.
وی اظهار داشت: از آنجا که تولیدکنندگان داخلی استان توان تولید حدود ۲۰ درصد نیاز استان را دارند به همین منظور مقرر شد تا استان های زنجان، قزوین و گیلان به عنوان استان های معین برای البرز تعیین شوند.
تقی زاده گفت: بر همین اساس مقرر شد تا استان زنجان روزانه ۲۵ تن، قزوین روزانه ۲۵ تن و گیلان نیز روزانه ۴۵ تن گوشت گرم مرغ به البرز تحویل دهند.

بنا بر ظرفیتی که در استان زنجان وجود داشت در ۲ روز اخیر119 تن گوشت گرم مرغ تحویل استان البرز داده است.
وی با بیان اینکه تعهد مرغداران البرزی نیز در این قالب به بازار داخل استان هدایت می گردد، افزود: همچنین با تعاملاتی که با جهاد کشاورزی استان گلستان وجود دارد، مقرر شده این استان روزانه ۴۰ تن گوشت مرغ را به البرز تحویل دهد.
وی خاطرنشان کرد که با توجه به این روند عرضه گوشت گرم مرغ در تمام واحدهای صنفی و فروشگاه های استان انجام می شود و امیدواریم وضعیت عرضه تا پایان هفته به تثبیت برسد و به میزانی برسد که  نیازبه نظارت های پایشی در بازار به حداقل برسد.
معاون جهاد کشاورزی استان البرز گفت: افزایش عرضه گوشت گرم مرغ به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان وضعیت را به تک نرخی شدن این فراورده در سطح استان می رساند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: