bazarnews

کد خبر: ۹۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: طی سال گذشته ۸۶۶ نفر از مددجویان زیرپوشش ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.

احمد ایزدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایجاد زمینه اشتعال برای مددجویان، محور و هدف مهم این نهاد است افزود: از این تعداد ۵۵۰ نفر ۳۰ میلیارد ریال وام کارگشایی و بقیه سایر تسهیلات دریافت کردند.

به گفته وی این تسهیلات از محل بودجه صندوق امداد، تبصره ۱۶ و تسهیلات اشتغال توسعه روستاییان در زمینه امور مختلف تولیدی و خدماتی به خصوص بخش کشاورزی و  دامداری با همکاری سایر دستگاه‌ها و بانک‌های عامل طبق مقررات پرداخت شد.

این مسوول اظهار کرد: همکاری خیران در کنار بودجه‌های دولتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و خودکفایی خانوارهای زیرپوشش شهرستان دارد و امسال باید با توجه به شعار سال و توصیه‌های مقام معظم رهبری اقدام بهتری در منطقه صورت گیرد .

ایزدی به فعالیت ۱۲ پایگاه در شهر و مناطق روستایی با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری اشاره کرد که طبق مقررات نسبت به کمک به افراد نیازمند و جمع‌آوری مساعدت خیران اقدام می‌کند و همکاری مردم با آنها در حل بسیاری از مشکلات موثر است .

هم‌اکنون یک هزار و ۸۱۶ خانوار شامل سه هزار و ۳۱۲ مددجو از خدمات کمیته امداد مهریز استفاده می‌کنند و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد از حمایت های کمتیه امداد استان یزد برخوردار هستند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: