bazarnews

کد خبر: ۹۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برنامه و اهداف خود برای اشتغال، تولید و مانع زدایی ها را به صورت صریح و روشن اعلام کنند چون هیچ قصور و کوتاهی در زمینه تحقق شعار سال پذیرفتنی نیست.

یدالله شکری روز پنجشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده و تکلیف همگان در این مقطع زمانی را روشن کردند.
وی تاکید کرد: امروز همه ما تکلیف و مسوولیت داریم در حوزه کاری و ماموریتی خود زمینه و بسترهای لازم برای تولید را فراهم و موانع را از سر راه برداریم.
فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه تحقق شعار سال باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، ادامه داد: بروکراسی اداری از مهمترین موانع جهش تولید است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید موانع را از سر راه سرمایه گذاری بردارند.
شکری اضافه کرد: همه در مقابل جوانان و نوجوانان و مردم تعهد داریم تا بسترهای لازم برای رسیدن به اشتغال پایدار را فراهم کنیم چنانچه دستگاهی در حوزه کاری و مسوولیت خود درست عمل نکند و از اعتبارات اعلام شده نتواند سهم خود را جذب کند باید در مقابل مردم پاسخگو باشد.
وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته ازاعتبارات اشتغالزایی در شهرستان به نحو مطلوبی استفاده نکردیم، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای مناطق زلزله زده با سود و کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده که باید سهم ثلاث باباجانی بیشتر از دیگر مناطق استان کرمانشاه جذب شود.
شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: