bazarnews

کد خبر: ۹۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث طرح‌های گردشگری در دماوند برای ایجاد اشتغال موثر است.

سیداحمد رسولی‌نژاد صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات تولیدکنندگان و گردشگری دماوند که با حضور مهدی حیدری، فرماندار دماوند، فصاحت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران و نمایندگان استانی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی، تعاون روستایی و امور عشایری استان تهران در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این قبیل نشست‌ها به صورت تشریفاتی نیست، ما منتظر وقوع تحولات هستیم.

رسولی نژاد بیان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب، باید شاهد انقلاب اقتصادی در بخش‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عمده مشکلات ما مربوط به مصوبات و بخشنامه‌ها است گفت: بحث ملی شدن اراضی از جمله مشکلاتی است که ایجاد شده است.

وی عنوان داشت: در برخی از روستاها بخشی از نقاط مسکونی به عنوان اراضی ملی شناخته شده که این موضوع برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و لازم است تجدیدنظری در این خصوص صورت گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه دامداران همه گروه‌های دامدار باید تحت پوشش قرار گرفته و از شرایط استفاده از خوراک دام بهره‌مند شود.

رسولی نژاد بیان داشت: با توجه به موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتر و عدم امکان فعالیت برخی صنایع در شهرستان دماوند، احداث طرح‌های گردشگری در راستای ایجاد اشتغال مؤثر خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: