bazarnews

کد خبر: ۹۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
برای آشنایی مخاطبان گرامی عصرشهروند با ایده های سرمایه گذاری مناطق 22 گانه تهران، این گفتار شما را با 70 ایده سرمایه گذاری که سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران برای کارآفرینان در سال 1400 شمسی و به بعد تدارک دیده، به تفکیک هر منطقه آشنا می کند.

سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه تهران، صدها پروژه در حال انجام دارد که کاربری های تجاری، اداری، پارکینگ عمومی و اختصاصی، تالار، رستوران، انبار تجاری و امثالهم دارد. در قالب این پروژه ها، آورده شهرداری تهران را عوارض یا زمین تشکیل داده و بخش خصوصی (حقیقی یا حقوقی) نسبت به سرمایه گذاری بر اساس شرایط قرارداد با مدل مشارکتی، اقدام می کند. علاوه بر این ها، ایده های سرمایه گذاری جدیدی نیز توسط این سازمان برای اجرا در سال ۱۴۰۰ شمسی تعریف شده است.

برای آشنایی مخاطبان گرامی عصرشهروند با ایده های سرمایه گذاری مناطق ۲۲ گانه تهران، این گفتار شما را با ۷۰ ایده سرمایه گذاری که سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران برای کارآفرینان در سال ۱۴۰۰ شمسی و به بعد تدارک دیده، به تفکیک هر منطقه آشنا می کند.

اطلاعاتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، ایده های سرمایه گذاری تعریف شده شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه در زمینه های ورزشی، تجاری، فرهنگی، هنری و آموزشی و اداری را شامل می شود. هنوز در هر پروژه، آورده تقریبی شهرداری و برآورد سرمایه مورد نیاز و مدل پیشنهادی جذب سرمایه (BOT/BOLT) و مشارکت ارائه نشده است و منتظر کارآفرینان و سرمایه گذاران برای تکمیل فرآیندهای مطالعاتی و برآورد آورده های طرفین هستند.

امیدواریم سایتTehran.ir امکان بازدید هموطنان از خارج از کشور را نیز فراهم کند تا این عزیزان از فرصت های سرمایه گذاری در پایتخت اگاه شوند و مشکلی برای ip های خارج از ایران برای اتصال به این درگاه وجود نداشته باشد. این مشکل برای سایت سجام و سایت tamin.ir نیز مشاهده می شود که باید مرتفع شود. برای ارتباط با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۳ استفاده کنید.

اگر نظر و دیدگاهی درباره پروژه های مشارکتی و فرصت های سرمایه گذاری تعریف شده توسط شهرداری تهران دارید یا سابقه همکاری و ارتباط با زیر مجموعه های شهرداری پایتخت در سال های اخیر داشتید، مراتب را با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش  کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

برچسب ها: تهران ، مناطق 22 گانه ، ایده
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: