bazarnews

کد خبر: ۹۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
استاندار کرمانشاه گفت: توجه ویژه به روستاها و توسعه مناطق روستایی از اولویت‌های استان است زیرا معتقد هستیم که توسعه روستاها افزایش تولید و اشتغال را به دنبال دارد.

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سرسرای جلسات دفتر استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: با توسعه روستاها ضمن اینکه از مهاجرت به شهرها جلوگیری می‌شود منجر به ایجاد اشتغال و افزایش تولید نیز می‌گردد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی را برای توجه ویژه به روستاهای استان طراحی و تدوین کردیم که خوشبختانه تحولات خوبی در روستاها شکل گرفته است.

بازوند اضافه کرد: مردم روستا هماهنگی و مشارکت خوبی برای توسعه پایدار روستاهای خود دارند که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه بیش از پیش روستاها استفاده کنیم.

همچنین در این نشست معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به خدمات و تلاش های مهندس بازوند در استان کرمانشاه گفت: مهندس بازوند جزو بهترین و با تجربه ترین استانداران کشور هستند و نام او همواره یادآور تلاش، جدیت و پیگیری برای توسعه استان است.

«علی قربانی» افزود: خوشبختانه برنامه های خوبی برای تحول در روستاهای استان در سنوات قبل اجرا شده که به توسعه بیش از پیش روستاها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امیدوار هستیم.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: