bazarnews

کد خبر: ۹۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
به همت جبهه جهادی منتظران خورشید در ابتکاری جدید «دوکوهه اشتغال» در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تاسیس شد.

امروز همزمان با آغازین روزهای سال تولید، پشتیبانی­‌ها و مانع زدایی­‌ها؛ مجموعه دو کوهه اشتغال تاسیس و راه اندازی شد.

اسماعیل احمدی مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید در آیین افتتاح این طرح اقتصادی گفت: با تجربه­ قریب به دو دهه فعالیت جهادی در روستاها و مناطق محروم بر آن شدیم تا در ابتکاری جدید طرح دو کوهه اشتغال را آغاز نماییم.

وی هدف از این فعالیت را کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: امنیت غذایی با توجه به ظرفیت­‌های داخل مهمترین رکن اقتصاد مقاومتی است که با توجه به منابع عالی و ذخایر مثال‌زدنی کشورمان بایستی مورد توجه عینی و عملی مسئولان قرار گیرد لذا ما با تمرکز بر این محور کلیدی؛ تمرکز خود را بر امنیت غذایی کشور قرار داده‌­ایم که بی‌شک حضور سایر گروه­‌های جهادی می­‌تواند نتایج ارزشمندی در این حوزه ایجاد نماید.

احمدی با توجه به فعالیت­‌های دو کوهه اشتغال حول دامداری- باغداری- پرورش طیور- صیفی جات و ... اشاره کرد: مجموعه­ دهکده خورشید را در فضایی ۴۰۰۰ متری راه‌اندازی کردیم که محور مکانی دوکوهه اشتغال برای ایجاد الگوها و نمونه­‌های علمی فعالیت­‌های مذکور است تا با اقداماتِ کارشناسی اساتیدمان الگوی موفقی را برای آموزش به روستاییان انجام دهیم و شاهد جهش تولیدات دامی- باغی و کِشتی در روستاها باشیم.

این فعال جهادی ادامه داد: ۱۴۰ روستا در ۵ استان کشور را به عنوان منطقه­ هدف تعریف کرده و طیّ این سال­ها با جذب ده­ها میلیارد تومان اقدامات زیر ساختی نظیر آب و برق و راه و مخابرات و مدرسه و مسجد و ... را به سرانجام رسانده‌­ایم که این زیرساخت­‌ها به خودی خود؛ صدها اشتغال را ایجاد و تقویت کرده است اما می­‌خواهیم با طرح دوکوهه اشتغال؛ تمرکز بیشتری را در فعالیت­‌های اقتصادی روستاها بگذاریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: