bazarnews

کد خبر: ۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
۱۷۶ واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی در سال جهش تولید احیاء و راه اندازی شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سال گذشته ۱۷۶ واحد کشاورزی راکد، شامل دامداری، دامپروری، مرغداری، ترشیجات و صنایع بسته‌بندی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
خادم حمزه  برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را بسیار اثربخش دانست و ابراز داشت: بسیاری از این واحد‌ها به علت نداشتن سرمایه در گردش و یا بدهی معوق به سیستم بانکی دچار مشکل و تعطیل شده بودند که با طرح موضوع در کارگروه موصوف مشکلاتشان رفع و مجددا راه اندازی شدند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی با بیان اینکه رفع موانع تولید و حفظ وضع موجود دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود با راه‌اندازی این واحد‌ها حدود ۱۲۰۰ شغل احیا شد.
حمزه با تاکید بر اینکه پارسال اقدامات مطلوبی در حمایت از تولید و رونق واحد‌های تولیدی و خدماتی صورت گرفت، اضافه کرد: این اقدامات زمینه فعالیت بیشتری برای سال جدید و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها را فراهم خواهد کرد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: علاوه بر این ۱۷۶ واحد تعداد ۷ واحد اقامتی و سفره خانه سنتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی با اشتغال حدود ۲۵۰ نفر که عمدتاً به دلیل کمبود سرمایه درگردش در سال ۱۳۹۸ تعطیل شده بودند با پرداخت تسهیلات مجدا راه‌اندازی شدند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: