bazarnews

کد خبر: ۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
مدیرمرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان اصفهان گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌توانیم در عرصه مدیریت پسماند، فضای سبز و سایر حوزه‌های خدمات شهری که نیاز به دانش جدید و ایده‌های خلاقانه دارند با مرکز رشد تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی همکاری و تعامل داشته باشیم.

علی اصغر شهابی امروز _ یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰، در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جهاد کشاورزی استان و رونمایی از پوستر جذب شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: مجموعه‌هایی که امکانات دولتی در اختیار دارند باید از بخش کشاورزی حمایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در تمام امور حرکت‌ها باید بر محور دانایی انجام شود، تصریح کرد: با انجام این اقدامات می‌توان توسعه متوازن و پایداری را در شهر رقم زد.

مدیر مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی استان اصفهان با اشاره به راه اندازی مرکز رشد تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در این مرکز افراد دارای ایده‌های خلاقانه فعال شده اند که به پایداری توسعه فعالیت‌ها منجر شده است.

شهابی با بیان اینکه مرکز رشد تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی ۸۰ نفر عضو هیئت علمی و ۱۳۰ نفر افراد دارای تجربه بالا دارد، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود می‌توانیم در عرصه مدیریت پسماند، فضای سبز و سایر حوزه‌های خدمات شهری که نیاز به دانش جدید و ایده‌های خلاقانه دارد همکاری و تعامل داشته باشیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: