bazarnews

کد خبر: ۹۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته بیشترین حجم گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در خراسان رضوی انجام شده که این اقدام گام بلندی در پشتیبانی از تولید است.

حسن افتخاری در خصوص فعالیت‌های انجام شده در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی  اظهار کرد: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی از محل اعتبارات ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و مستند به مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی شده است.

وی افزود: با گازرسانی انجام شده به ۱۱۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی، ۶۶ میلیون و ۸۶۱ هزار لیتر سوخت مایع صرفه جویی شده که این مهم علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید موجب کمک به رشد اقتصادی استان و کشور و حفظ و صیانت از محیط زیست می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس این طرح که از سه سال گذشته آغاز شده، اعتبار مورد نیاز برای اجرای شبکه و گازرسانی تا درب واحدهای تولید و صنعتی توسط شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت نفت تامین می شود.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های شرکت گاز استان حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی است. در سه سال گذشته رقمی بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد در این استان هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، افتخاری از حمایت‌ شرکت ملی گاز ایران، همراهی مسئولین استانی و تلاش و ایثار کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی در تحقق اهداف ابلاغی برای ارائه خدمات به بخش تولیدی استان قدردانی کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شرکت گاز خراسان رضوی مصمم است تا امسال نیز بیشترین سهم و عملکرد کشور را در زمینه تامین سوخت پاک گاز طبیعی و گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی با استفاده بهینه از ظرفیت قانونی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید را محقق کند.

برچسب ها: گازرسانی ، تولیدی ، صنعتی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: