bazarnews

کد خبر: ۹۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
رئیس سازمان صمت استان تهران از آغاز طرح نظارت ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه در استان خبر داد.

آقای یداله صادقی گفت: در این طرح، علاوه بر کالا‌های پر مصرف مانند خرما، آش و حلیم، اقلام پروتئینی و لبنیات، کالا‌های تنظیم بازاری مانند برنج، شکر، روغن نباتی و گوشت منجمد نیز رصد می‌شود.

وی افزود: نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان هر ساله بصورت مشترک توسط بازرسان این سازمان و اتاق اصناف و با همکاری دستگاه‌های مربوط مانند شبکه بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و سازمان تعزیرات حکومتی درسطح استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت تهران همچنین از اتمام طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز خبر داد و تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه پایان سال و نوروز ۱۴۰۰، که از ۱۵ بهمن ۹۹ آغاز شده بود به پایان رسید و در این طرح علاوه بر اقلام وکالا‌های پرمصرف ویژه شب عید مانند کیف وکفش، شیرینی و خشکبار، لباس و پوشاک و خدمات عمومی مانند قالیشویی و خشکشویی بر کالا‌های اساسی خانوار مانند فرآورد‌های لبنی، اقلام پروتئینی، میوه و مواد شوینده نیز نظارت مستمر انجام گرفت.

صادقی اضافه کرد: از تعداد ۶۸ هزار بازرسی انجام شده تعداد ۱۲ هزار و ۱۷۵ پرونده و گزارش بازرسی به ارزش ۲۸۲ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: