bazarnews

کد خبر: ۹۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از اجرای آموزش مهارتی برای ۲۷ هزار و ۷۴۳ نفر در بخش آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای استان در سال گذشته خبر داد.

عبدالنبی سواعدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز، اظهار کرد: این مهارت آموزان آموزشهای لازم در بخش های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی را فرا گرفتند.

وی افزود: آموزش ها در ۳۵ رشته همچون اتومکانیک، الکترونیک، امور اداری، بهداشت و ایمنی، صنایع چاپ، صنایع دستی، صنایع غذایی، عمرانی، مخابرات، هنرهای تجسمی وغیره در قالب ۳۶۰ حرفه مهارتی به متقاضیان ارائه شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به فعالیت ۶۵۸ آموزشگاه آزاد با مجوز رسمی از این اداره کل در استان، تصریح کرد: در راستای بهبود فرایندهای آموزش های مهارتی و توسعه کمی وکیفی آموزشهای فنی وحرفه ای افراد واجد شرایط برای تاسیس موسسات کارآموزی آزاد و سرمایه گذاری در حوزه مهارت آموزی با این اداره کل همکاری می کنند.

سواعدی، یادآور شد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضای تاسیس آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای به پورتال سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به نشانی www.portaltvto.com یا وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان مراجعه کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: