bazarnews

کد خبر: ۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
نماینده بروجرد در مجلس گفت: دستور آیت الله رئیسی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تزریق انگیزه و امید در رگ‌های خشکیده کارگران با دست‌های پینه بسته و جوانان ناامید از اشتغال است.

 فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: شما بهترین رئیسی هستید که ما در رویای خود آرزوی آن را داشتیم و مردم مظلوم شهر آیت الله بروجردی تا ابد قدردان و حق‌شناس حمایت شما از دو واحد تولیدی این منطقه هستند که در سایه غفلت مسئولان از چرخه تولید خارج شده‌ بود.

وی با بیان اینکه دو واحد تولیدی عظیم خودرو و سامان کاشی بعد از سال‌ها تعطیلی و در شرایط سخت کنونی که بیم آن می‌رفت این سرمایه با واگذاری به غیر، به سرنوشت تراکتورسازی، نیشکر و هپکو دچار شود، اظهار داشت: حضور به موقع و تصمیم‌گیری شما، تزریق انگیزه و امید در رگ‌های خشکیده کارگران با دست‌های پینه بسته و جوانان ناامید از اشتغال بود که دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده این دو کارخانه را دادید.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رفع مشکل محاسبه‌ای سنوات خدمتی معلمان دانشسرایی که بلاتکلیف بوده و بازنشستگی آنها در هاله‌ای از ابهام است، شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: