bazarnews

کد خبر: ۹۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
امروزه یکی از بزرگترن دغدغه‌های هر فردی، پیری و کهولت سن می‌باشد. اما برخی از مکمل‌ها به منظور جلوگیری از این فرایند تولید شده اند. شرکت فوراور آفیس به شما پیشنهاد می‌کند تا با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید.

امروزه یکی از بزرگترن دغدغه های هر فردی، پیری و کهولت سن می باشد. اما برخی از مکمل ها به منظور جلوگیری از این فرایند تولید شده اند. شرکت فوراور آفیس به شما پیشنهاد می کند تا با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

یکی از بزرگ ترین دغدغه های ما این است که چگونه سالم زندگی کنیم ؟ برای خیلی از افراد این آرزو است که عمر خود را بیش تر کنند و حاضرند پول های زیادی برای این آرزو خرج کنند هر چند خیلی دیگر از افراد هستند که به این نوع نگرش ها اعتقادی ندارند ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهیدابتدا این ده مکمل را برای شما نام می بریم سپس یک سری توضیحات تکمیلی را برای شما توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید. خرید محصولات فوراور را می توانید با کلیک بر روی لینک انجام دهید.

  • سوپر گرینزر فور آور
  • آبتا کر فور آور
  • فیبر فور اور
  • مولتی ویتامین دیلی فور اور
  • مکمل غذایی پرو بیوتیک فور اور
  • مکمل غذایی کلسیم فور اور
  • مکمل آژی پلاس فور اور
  • مکمل ویتامین ث
  • کاردیو هلث

اگر نمی خواهید پیر شوید سوپر گرینزر فور اور بخورید

سوپر گرینزر فور اور موجب هضم بهتر غذا می شود. قطعا می دانید که بدن انسان نیاز دارد روزانه مقدار معینی از امام ویتامین ها، املاح و مواد معدنی را دریافت کند اما خب متاسفانه مواد خوراکی این روز ها این گونه نیستند که تمام این موارد را داشته باشند. لازم به ذکر است که این سوپر گرینزر تمام ویتامین ها و مواد مغذی را دارد و شما می توانید در کنار دل ه های غذایی تان از آن استفاده کنید. این سوپر گرینزر از ۲۰ نوع میوه تهیه شده یعنی شما با مصرف این مکمل گویی که ۳۹ مدل میوه را با یک دیگر میل کرده اید.  ویتامین هایی مثل A, C, K, B , Mg در این مکمل به وفور دیده می شود.  این مکمل سبب تنظیمphبدن می شود .  شایان به ذکر است که این مکمل از مقدار زیادی اسفناج ، فیبر و کلم بروکلی درست می شود.

کاردیو هلث فور اور

کاردیو هلث فور اور همان چیزی است که می خواهید این مکمل نیز دارای مقدار زیادی ویتامین B12, B6, E و C  است. دقت کنید که این مکمل علاوه بر اسید فولیک، منیزیم عصاره انگور و کو آنزیم Q 10 دارد. نکته ی اصلی این مکمل این کو آنزیم است. دقت کنید که هر چه سن بالا تر می رود میزان این کو آنزیم کم می شود شما می توانید با مصرف این مکمل ها مقدار این آنزیم را بیش تر کنید لازم است بدانید که این آنزیم عملکرد قلب و خم چنین مویرگ ها را بهبود می بخشد. شما می توانید به همراه وعده غذایی خود و به همراه یک لیوان نوشیدنی آلوئه ورا آن را میل کنید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

مکمل فیبر فور اور

قطعا از نیاز بدن به فیبر مطلع هستید و می دانید باید این فیبر روزانه به بدن شما برسد و میزان این فیبر باید ۳۰ گرم باشد. فیبر باعث هضم  بهتر غذا شده و بدین ترتیب کمک به سزایی به دستگاه گوارش می کند‌. این مکمل از ۴ نوع فیبر تهیه می شود و شما می توانید آن را بر روی غذا بپاشید و تمام فیبر مورد نیاز بدن خود را در روز دریافت کنید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

مکمل آبتا کر فور اور

چنان چه بیش تر از حد نرمال در زیر نور خورشید می مانید قطعا بیش تر از سایر افراد در معرض تخریب سلول های اصلی بدنتان هستید و حتما باید از مکملی مثل مکمل آبتا کر فور اور استفاده کنید زیرا این مکمل همه چیز هایی که شما می خواهید دارید.  ویتامین هایی مثل ویتامین E  و ویتامین A، ژلاتین، گلیسرین،  روغنی که از دانه های سایت گرفته شده است،  منم زنبور عسل،  روغن هویج و پودر رزماری به مقدار زیادی در این مکمل ها دیده می شود و شما می توانید با مصرف کمی از این مکمل ها مقدار بیش تری از این مواد مغذی را به بدن خود برسانید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

مکمل غذایی مولتی ویتامین دیلی فور اور را حتما جز اولویت های خود قرار دهید

اگر چند وقتی است که احساس می کنید بدنتان ضعیف شده است و به تقویت و محافظت بیش تری نیاز دارد حتما یک مکمل مولتی ویتامین دیلی فور اور را در برنامه غذایی خود قرار دهید. همان طور که از اسم این مکمل پیدا است این مکمل دارای ویتامین هایی مثل A, C, D, E, B6, Ca ، آهن،  ید، روی ، منیزیم و غیره دارد .

لازم به ذکر است که اگر بخواهیم تعداد این ویتامین ها و مواد مغذی را برای شما بشماریم خیلی وقت می برا زیرا این مکمل ۵۵ ماده مغذی دارد و هم چنین خیالتان راحت باشد که این مکمل به شکل کاملا طبیعی درست می شود اما خب نمی توان از آن به عنوان غذای اصلی استفاده کنید و حتما باید کنار غذا مصرف شود. بهتر است این نکته را اضافه کنیم که این مکمل دارای خواص گیاهی مثل گیاه آلوئه ورا است ک موجب می شود که شما احساس پیری، ضعف و خستگی نکنید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

مکمل پرو بیوتیک فور اور

اگر ار این مکمل استفاده کنید مطمئن باشید که به هضم بهتر غذای خود و به دنبال آن گوارش بهتر غذا کمک  کرده اید. این مکمل باعث می شود که مواد غذایی را بهتر جذب بدن خود کنید. خب این طبیعی است که اگر مواد مورد نیاز بدن را به آن برسانی بدن رشد طبیعی خواهد داشت و فعالیت های خود را به شکل درست و طبیعی انجام می دهد. قطعا می دانید که اکثر میکروب ها برای بدن مضر هستند اما خب یک سری میکروب ها هستند که برای بدن و فعالیت درست آن مفید است و این میکروب ها را به کمک این مکمل به بدن خود می رسانید.

با مصرف این ۱۰ مکمل ۱۰ سال عمر خود را افزایش دهید

سایر مکمل ها مثل مکمل غذایی کلسیم فور اور،  مکمل ویتامین ث  مکمل آژی پلاس فور اور و دیگر مکمل ها دقیقا همان چیز هایی هستند که بدن شما نیاز دارد پس چنان چه دوست دارید با یک‌ سری خوراکی بدون هیچ زحمت و هزینه ی اضافه ای ۱۰ سال به عمر خود اضافه کنید پس همین حالا نسبت به خرید این مکمل ها اقدام کنید و همیشه شاد و تندرست زندگی کنید.

برچسب ها: غذا ، دارو ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: