bazarnews

کد خبر: ۹۲۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
تحویل گندم از کشاورزان در قالب خرید تضمینی تا ۲۸ فروردین به بیش از ۷۵ هزار تن رسید.

تحویل گندم از کشاورزان در قالب خرید تضمینی تا ۲۸ فروردین به بیش از ۷۵ هزار تن رسید که ارزش این مقدار گندم خریداری شده بیش از سه هزار میلیارد ریال است که پول گندمکاران به سرعت پس از ثبت در سامانه به بانک عامل ارسال و به حساب آنان واریز می‌شود.
خرید تضمینی گندم در استان‌های خوزستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و فارس آغاز شده است و تاکنون چهار هزار و ۱۸۴ کشاورز گندم خود را در قالب ۹ هزار و ۴۷۶ محموله به مراکز خرید تحویل داده اند.
همچنین تاکنون ۵۸ مرکز خرید گندم از هزار و ۱۰۰ مرکز فعال شده است و مقدار خرید تضمینی به لحاظ وزنی ۴۶ درصد و از نظر ارزش ریالی ۱۳۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد که البته دلیل این افزایش، شرایط اقلیمی حاکم بر کشور است که برداشت گندم دو هفته زودتر آغاز شده است.
نرخ تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال جاری ۴۰ هزار ریال است که نسبت به قیمت تضمینی سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
نرخ خرید تضمینی گندم هزینه های سم پاشی و کود اووره مزارع کشاورزان را همبه کفاف نمیکند. بنویسید کشاورزان گندمهای خود را به اجبار به دولت بی تدبیر تحویل میدهند و خود را خانه خراب میکنن
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: