bazarnews

کد خبر: ۹۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تعداد 30 برنامه با محوریت سلامت جامعه کار و تلاش به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر برنامه ریزی شده است که از پنجم تا 11 اردیبهشت در واحدهای تولیدی و شهرستان ها اجرا خواهد شد.
قاسم رحیمی در کیمته بزرگداشت هفته کارگر با تشریح برنامه های بزرگداشت این هفته گفت: همزمان با فرارسیدن هفته کارگر از روز یکشنبه، برنامه‌های متناسب با سلامت جامعه کار و تلاش و به صورت مجازی اجرا می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: تعداد 30 برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر برنامه ریزی شده است که از 5 تا 11 اردیبهشت در واحدهای تولیدی و شهرستان ها اجرا می شود.
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه اینترنتی و مجازی عکس کارگر، تولید و کرونا، تست کرونا کارگران، اهدای ماسک و گل در بین کارگران، تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید و کارگران نمونه استان، تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگران از برنامه های تدوین شده جهت بزرگداشت هفته کارگر در استان اردبیل است.
رحیمی اظهار کرد: تجلیل از کارگران منتخب توسط واحدهای تولیدی، پخش بیش از 28 هزار بسته‌ معیشتی بین کارگران و اقشار آسیب‌دیده به همت واحدهای تولیدی، تجلیل از خادمان سلامت و مسئولین بهداشت کار در واحدهای تولیدی، برگزاری مسابقه مجازی کاتا کاراته کارگران ورزشکار، برگزاری مسابقه مجازی دارت کارگران و افتتاح طرح‌های اشتغالی به صورت مجازی در طول این هفته انجام خواهد شد.
 
 
برچسب ها: قاسم رحیمی ، کارگری ، حقوق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: