bazarnews

کد خبر: ۹۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
در پی سکون و رکود طولانی مدت اقتصادی دوران کرونا، مراکز و دفاتر تجاری سیدنی و ملبورن استر الیا به واحد‌های مسکونی تغییر کاربری می‌دهند.

در پی سکون و رکود طولانی مدت اقتصادی دوران کرونا، مراکز و دفاتر تجاری مرکز سیدنی و ملبورن استر الیا به مسکونی تغییر کاربری می دهند.
در پی ورشکستگی یا کاهش نیروی گسترده شرکت های تجاری در مرکز تجاری سیدنی و ملبورن و خالی ماندن طولانی مدت این دفاتر ، شورای شهر سیدنی و ملبورن تصمیم به تغییر کاربری آنها به مسکونی گرفته اند.
بر اساس گفتگوهای انجام شده بین اعضای شورای شهر سیدنی و ملبورن و سندیکاهای مهم تجاری این دو کلان شهر در استرالیا قرار شد محل دفاتر شرکت های تجاری که بیش از یکسال است که به دلیل رکود اقتصادی و تعدیل نیروها خالی مانده برای فعالیت مجدد و کسب درآمد به واحدهای مسکونی تبدیل شوند.
استفان والتر اقتصاددان برجسته استرالیایی ساکن سیدنی می‌گوید: به نظر نمی رسد که که تغییر چشمگیری در آینده نزدیک در بعد فعالیت شرکت های بزرگ اقتصادی فعال در استرالیا صورت بگیرد و با توجه به بسته شدن بسیاری از دفاتر تجاری در کلان شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن و تعدیل نیروهای فعال در این شرکت‌ها که یا اخراج شده یا در خانه کار می کنند می توان با تغییر کاربری این دفاتر به مسکونی شرایط احیای مجدد آنها را فراهم کرد.
به گفته او تا مدت ها چشم انداز روشنی از بازگشت به شرایط عادی پیش از کرونا دیده نمی شود و بهتر است شرایط را به سوی تطبیق با زمان حال پیش ببریم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: