bazarnews

کد خبر: ۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: سال گذشته 90 طرح مطالعاتی با رویکرد پژوهش محوری در امر تولید و بهره‌وری در این‌ مرکز با مشارکت محققان و پژهشگران حوزه کشاورزی و دامی آغاز شد و از این تعداد گزارش نهایی 32 طرح تهیه شد.

غلامرضا گودرزی افزود: از تعداد ۳۲ طرح مطالعاتی که در سال گذشته گزارش نهایی آنها تهیه شده، 7 طرح در حوزه آبخیزداری، 7 طرح در حوزه زراعی و باغی، 3 طرح در حوزه علوم دامی، 6 طرح در حوزه فنی و مهندسی، 5 طرح درحوزه گیاهپزشکی، ۱۰ طرح در حوزه جنگل و مرتع بوده است. همچنین در این مدت 5 طرح نیز در پردیس تحقیقات و آموزش لوبیا خمین تهیه شده‌ است.

وی افزود: در بازه زمانی سال گذشته مطالعه 3 طرح در حوزه آبخیزداری، 4 طرح در حوزه اقتصادی اجتماعی، 6 طرح در حوزه خاک و آب، 13 طرح در حوزه زراعی و باغی و 8 طرح در حوزه علوم دامی، 12 طرح فنی و مهندسی، 16 طرح گیاهپزشکی، 19 طرح جنگل و مراتع در مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی آغاز شد. در این مدت مطالعه 3 طرح نیز در پردیس تحقیقات و آموزش لوبیا خمین آغاز شده است.

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین سال گذشته مقاله یک طرح تحقیقاتی در حوزه خاک و آب، 7 طرح زراعی و باغی، 8 طرح علوم دامی، 4 طرح فنی و مهندسی، 9 طرح گیاهپزشکی، 2 طرح جنگل و مرتع و مقاله 2 طرح در پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه تهیه شده‌ است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: