bazarnews

کد خبر: ۹۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
فرماندار شهرستان فریدن گفت: طرح ساماندهی و چهارخطه کردن مسیر داران به سه راهی نماگرد با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

سید تقی معین‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن، با اشاره به کلنگ‌زنی طرح ساماندهی و چهار خطه کردن مسیر داران به سه راهی نماگرد اظهار کرد: این طرح در راستای ایمن‌سازی و حذف نقاط پرحادثه انجام خواهد شد و امید است با اجرای آن ایمنی ترددهای جاده‌ای افزایش و تصادفات کاهش یابد.

فرماندار فریدن با اشاره به جزئیات این طرح ادامه داد: مسیر اصلی تقریبا  هزار و ۵۰۰ متر و ۷۰۰ متر رمپ‌های است که در نظر گرفته شده است و هزینه‌های این طرح تقریبا یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: کلنگ‌زنی ساخت پل دسترسی به مزارع در کیلومتر ۳ جاده کمربندی داران- الیگودرز را نیز داشتیم که اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح تقریبا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

معین‌الدینی همچنین در خصوص برخی طرح‌های نیمه کاره‌ای شهرستان فریدن افزود: بخش اول زیرگذر روستای نهرخلج با ۸ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و تاکنون برای پل زیرگذر روستای درختک ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل به ۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: