bazarnews

کد خبر: ۹۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به برداشت گندم گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن محصول برداشت و تحویل مراکز خرید ۱۲ گانه و ۸۰ میلیارد تومان مطالبات کشاورزان گندم‌کار استان بوشهر پرداخت شده است.

محمد تقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برداشت گندم از مزارع استان بوشهر اظهار داشت: برداشت گندم با مشارکت 425 دستگاه کمباین در سطح 70 هزار هکتار اراضی دیم و 15 هزار و 400 هکتار اراضی آبی استان بوشهر آغاز شده است.

وی، با بیان اینکه تاکنون 46 درصد محصول اراضی گندم دیم برداشت شده است افزود: محصول اراضی گندم دیم به ازای هر هکتار بین 200 تا 400 کیلوگرم و این درحالی است که 22 هزار هکتار اراضی دیم این استان به سبب کاهش بارندگی محصول نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از برداشت 15 درصد محصول اراضی آبی گندم استان خبر داد و بیان کرد: در مجموع تاکنون محصول گندم 2 هزار و 250 هکتار اراضی آبی و 32 هزار و 470 هکتار اراضی دیم استان بوشهر برداشت شده است.

منوچهری با اشاره به تحویل محصول گندم برداشت شده به مراکز خرید در 12 منطقه استان بوشهر گفت: تاکنون 20 هزار تن گندم خریداری شده تحویل مراکز خرید 12 گانه استان بوشهر شده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: