bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
شیخ دیاباته بدون شک جزو بهترین مهاجمان خارجی بعد از انقلاب فوتبال ایران محسوب می‌شود که توانسته در استقلال جایگاه خود را بین هواداران تثبیت کرده و گل‌های مهمی هم به ثمر برساند.

البته این مهاجم اهل مالی زیاد مصدوم می‌شود و امسال هم در لیگ بیستم روزهای خوبی را سپری نکرده اما در آسیا طی ۴ بازی ۴ گل زد و در جدول گلزنان موقعیت خوبی دارد. هرچند که بازی با الاهلی را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد و همین مسئله شانس او را در رقابت با مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل قطر و عمر السومه ستاره الاهلی عربستان کم می‌کند.

نکته اینجا است که چندی قبل میلیچ مدافع کروات استقلال راز دیاباته را فاش کرد، اینکه او و شیخ هر دو فقط به خاطر استراماچونی به ایران آمدند و اگر در آن مقطع مربی ایتالیایی در استقلال کار نمی‌کرد، این دو بازیکن خارجی هم راهی کشورمان نمی‌شدند. میلیچ به صراحت گفت اگر استراماچونی نبود من درخواست استقلال را بررسی نمی‌کردم و حضور من و دیاباته فقط به درخواست شخص استراماچونی بود. نکته اینجاست که با وجود رفتن مربی محبوب ایتالیایی باز هم میلیچ و دیاباته در استقلال ماندند و با مربیان ایرانی کار کردند در حال حاضر البته دیاباته مصدوم است و میلیچ تا حدی زیر سایه محمد نادری قرار گرفته است. هر چند که شاید مصدومیت نادری باعث شود بار دیگر در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

برچسب ها: دیاباته ، میلیچ ، استقلال
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: