bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی داشتند.

ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان و تساوی این تیم مقابل الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

استقلال از وقتی که دچار تغییرات شد، با توجه به انتخاب کادرش و داشته‌هایی که در تیم داشت، تصمیم‌های خوبی گرفت و بازی‌های خوبی در لیگ برتر داشت و در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی را رقم زد. تیم الدحیل مهره‌های خوبی دارد و چند سالی است که تقویت شده و ثروت و بازیکنان مهم و مناسبی در اختیار دارد. در بازی رفت این دو تیم، استقلال در فاز دفاع خوب نبود و در نهایت شکست خورد اما در بازی برگشت، استقلال عملکرد بهتری داشت و الدحیل از قدرت و توان استقلال باخبر بود و نخواست ریسک کند.

ایمان عالمی ادامه داد:

پنالتی استقلال باعث شد شرایط بهتر شود. گل‌هایی که در این بازی رد و بدل می‌شد، نشان از توان خوب خط حمله دو تیم بود. آبی‌ها شروع خوبی در این بازی داشتند و الدحیل هم سعی در کنترل بازی داشت و فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

ایمان عالمی در خصوص عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

به نظر من استقلال در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت بود و می‌بینم که در تیم برنامه وجود دارد اما تیم در فاز دفاعی تیم مشکل دارد. هر چقدر تغییرات ایجاد می‌شود، باز هم این مشکل در خط دفاع وجود دارد. در بازی برابر الشرطه که تیم حریف ۱۰ نفره شد، باز هم به حریف فرصت گلزنی داده شد و این نشان از مشکلات دفاعی است. کادر فنی استقلال باید در خط دفاع برنامه‌های بیشتری داشته باشد. ما نمی‌خواهیم به دفاع استقلال ضربه بزنیم اما یک موقع‌هایی غفلت می‌شود که باید کادر فنی حواس بیشتری نسبت به این مساله داشته باشد.

ایمان عالمی در خصوص ۲ بازی آینده استقلال مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق خاطرنشان کرد:

این دو بازی، مسابقه‌های مهمی برای ماست و باید در هر کدام از این بازی‌ها ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. به نظر من الاهلی پس از باخت مقابل استقلال دچار تحولات زیادی شد و باید آنالیز حریف و استهلاک تیم مد نظر قرار بگیرد و باید بازیکنانی به میدان بروند که بتوانند شرایط خوبی برای تیم رقم بزنند. به نظر من استقلال با برنامه‌ریزی درست می‌تواند شرایط خوبی برای خود رقم بزند.‌

ایمان عالمی در پایان و درباره آینده استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:

استقلال همیشه در آسیا بزرگ بوده است و همیشه بهترین جایگاه‌ها را داشته است و من امیدوارم که استقلال بتواند به مراحل بعدی صعود کنند. همانطور که می‌دانید، رقبای ثروتمند و خوبی در انتظار استقلال است. آبی‌ها با غیرت و توانمندی خود دارند بازی می‌کنند و باید دید این پتانسیل چطور به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: