bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه‌های مرزی کشور گفت: با تامین اعتباری که در سالجاری دریافت خواهد شد، پروژه‌های شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در شمالغرب به پایان خواهد رسید.

 محمدجواد صالحی نژاد در نشستی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، در ارتباط با پروژه‌های نیمه کاره و راکد مربوط به این استان گفت: با قراردادهایی که با پیمانکاران بسته شده است، فرصتی مناسب برای بهره بردارانی به وجود آمده که با مشارکت در این پروژه‌ها و استفاده از علم روز در کشاورزی نوین به بهره مندی برسند.

وی در ارتباط با تحویل پروژه‌ها گفت: باید در یک چارچوب مشخص و معین فرآیندها تعریف شوند و مشکلی در اجرای فرآیندها وجود نداشته باشد.

وی افزود: ما به عنوان مجری طرح با پیمانکاران تعهد و قرارداد مشخصی تعیین کرده‌ایم و بر اساس همین قرارداد اگر تأمین اعتبار صورت بگیرد در مدت ۲ تا سه ماه امکان تحویل موقت وجود خواهد داشت.

صالحی نژاد اعلام کرد: حدود یکهزار و ۳۵۰ هکتار تحویل شده و به مرحله بهره برداری رسیده است و ۸۰۰ هکتار در حال تحویل است.

وی تاکید کرد: بعد از اجرای تعهدات دو طرفه بین مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و پیمانکاران امکان واگذاری بقیه اراضی نیز وجود خواهد داشت و قبل از آن به دلیل نواقص و عدم تأمین منابع و بسته نشدن پرونده قرارداد امکان واگذاری وجود نخواهد داشت.

صالحی نژاد در ارتباط با واگذاری در شرایط فعلی گفت: مشکل راکد ماندن پروژه در حال حاضر نبود منابع مالی در اجرای بقیه پروژه است و با تأمین منابع می‌توان در سه ماه پروژه را تکمیل کرد.

برچسب ها: مجری طرح ، آبیاری ، زهکشی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: