bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان گفت که امسال ۳۳۵ طرح با ایجاد هزار و ۱۹ فرصت شغلی در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی و فنی و خدماتی در استان اجرا می‌شود.

محمدمهدی سلمان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: از مجموع این پروژه ها، ۵۳ طرح در گرگان، ۴۴ طرح در علی آباد، ۴۲ طرح در گمیشان، ۳۹ طرح در آق قلا، ۳۲ طرح در گالیکش و هشت طرح در آزادشهر اجرا می شود.

وی ادامه داد: پارسال این ستاد برای هزار و ۸۷۳ طرح اشتغال‌زا با امکان ایجاد ۶ هزار و ۶۳۴ فرصت شغلی، پرونده تشکیل داد که از این تعداد، هزار و ۵۳۸ طرح با پنج هزار و ۶۱۹ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم راه اندازی شد.

سلمان زاده گفت: طرح های مورد حمایت بنیاد برکت در استان شامل ۳۰.۹ درصد در حوزه پرورش دام سبک، ۲۸.۲ درصد در حوزه مشاغل فنی و خدماتی، ۱۱.۲ درصد در بخش پرورش دام سبک، ۹.۳ درصد در حوزه تولید پوشاک، ۶.۴ درصد در بخش پرورش آبزیان ، ۴.۶ درصد پرورش زنبور عسل، ۳.۶ درصد صنایع دستی و ۱.۲ درصد برای ایجاد گلخانه است.

استان گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون دارد و اقتصاد ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: