bazarnews

کد خبر: ۹۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کنترل وضعیت تندرستی خدمه کشتی‌های ورودی، نظارت بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی و کنترل تردد کارگران تخلیه و بارگیری روی عرشه کشتی ورودی از جمله اقداماتی است که از لحظه ورود کشتی تا پهلوگیری آن در بنادر استان خوزستان انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کشتی‌هایی از مبداء هند بعضا وارد بندر امام خمینی (ره) می‌شوند که اقدامات و دستورالعمل‌های خاص بهداشتی در خصوص همه آن‌ها انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، عادل دریس، در خصوص تمهیدات اندیشیده‌شده برای کنترل بنادر و مرز‌های دریایی خوزستان در خصوص ورود کشتی‌های هندی اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذشده، قرار است همه کشتی‌هایی که از مبادی بنادر هند به بندر امام وارد می‌شوند، شناسایی و رصد شوند.

وی افزود: به این منظور، زمان ورود و پهلوگیری کشتی‌های از مبدا هند، به مرکز پاس کشتی‌ها اعلام خواهد شد تا کار قرنطینه و سایر تمهیدات لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای این کشتی‌ها و خدمه‌شان اجرایی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به راهنما و کلیه نفراتی که با کشتی‌های از مبداء هند در ارتباط کاری هستند نیز هشدار‌های بهداشتی ارائه خواهد شد که این اقدام با توجه به شیوع کرونای هندی و به منظور جلوگیری از ورود این گونه ویروس، در بندر امام خمینی (ره) خوزستان اجرایی خواهد شد.

دریس در خصوص نحوه ورود کشتی‌های هندی به بنادر خوزستان افزود: کشتی‌هایی از مبداء هند بعضا وارد بندر امام خمینی (ره) می‌شوند که اقدامات و دستورالعمل‌های خاص بهداشتی در خصوص همه آن‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: اقدامات تکمیلی مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) نیز در این زمینه اعمال می‌شود تا شاهد مشکل خاصی در بحث شیوع کرونای هندی در بنادر استان خوزستان نباشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: کنترل وضعیت تندرستی خدمه کشتی‌های ورودی، نظارت بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی و کنترل تردد کارگران تخلیه و بارگیری روی عرشه کشتی ورودی از جمله اقداماتی است که از لحظه ورود کشتی تا پهلوگیری آن در بنادر استان خوزستان انجام می‌شود.

برچسب ها: هند ، بندر امام ، بنادر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: