bazarnews

کد خبر: ۹۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
شاخص کل بورس تهران در این ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۸هزار واحد قرار گرفته است. نمادهای وبملت، وپاسار و خبهمن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، فولاد و حکشتی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بانکی‌ها با بهبود تقاضا داد و ستد می‌شوند. وبملت, وتجارت, وبصادر, وپارس, ونوین, وسینا و سامان مثبت و متعادل گروه اند. وپاسار با افزایش تقاضا همراه است. در این میان وپست پر عرضه‌ی گروه است.

گروه خودرو امروز در کانون توجه است و لیدرهای آنها یکپارچه سبزپوش هستند.

رشد کمتر از هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در این ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۸هزار واحد قرار گرفته است. نمادهای وبملت، وپاسار و خبهمن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، فولاد و حکشتی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۳۶۴واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۶هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۰۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۲نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۷۲نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای خودرو، خساپا، ثامید، برکت، خبهمن، وبملت و شپنا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای وسپهر، ذوب، بپیوند، شگویا، مادیرا، آریا و بگیلان در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۴۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

جمع صف‌های خرید حدود ۵۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۷۱۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۱۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۸۰میلیارد تومان (۸۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۸۰میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان غگیلا به ۸.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۳۵میلیارد تومان می‌شود.از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۱۶۵میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۲۴درصد از ۶هزار و ۲۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع ۶۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۳۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۸۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

در ساعت 10:00 خساپا مثبت شد.

برچسب ها: سهام ، بورس ، بازار سرمایه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: