bazarnews

کد خبر: ۹۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
در این مقاله به معرفی بهترین قالب فروشگاهی خواهیم پرداخت. همچنین برای افراد مبتدی یا غیر حرفه ای در زمینه طراحی سایت و به خصوص کار با وردپرس در مورد قالب وردپرس و ویژگی های آن نیز توضیحاتی خواهیم داد.

بهترین قالب فروشگاهی

 اگر به دنبال پیدا کردن بهترین قالب فروشگاهی آیلین وب هستید و هنوز قالب مورد نظر خود را پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با دریافت راهنمایی های لازم، بهترین قالب فروشگاهی را به ساده ترین شکل انتخاب کنید.

  1. قالب وردپرس چیست؟
  2. فایلهای تشکیل دهنده قالب وردپرس چه مواردی هستند؟
  3. قالب وردپرس چه انواعی دارد؟
  4. بهترین قالب فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

 

قالب وردپرس چیست؟

پیش از معرفی نمونه هایی از بهترین قالب فروشگاهی نیاز است که به طور کل با قالب ها آشنایی داشت. وردپرس برای راحتی کار کاربران خود قالب هایی را به طور آماده و رایگان در اختیار آن ها قرار می دهد اما این قالب ها چیستند و چه ویژگی هایی دارند، مطلبی است که در این بخش مقاله بهترین قالب فروشگاهی به آن خواهیم پرداخت.

قالب آماده وردپرس

قالب وردپرس در واقع یک مجموعه از کدها و تولیدات گرافیکی است که از پیش به منظور ساخت راحت تر سایت در این بستر تولید شده است. این مجموعه قابلیت های مختلفی مانند سفارشی کردن، ویرایش و تغییرات و همچنین مدیریت را برای کاربر فراهم می سازد. قالب یا تم وردپرس یک پوسته اولیه از سایت است که با ایجاد تغییرات نهایی مانند تغییر اندازه ستون ها، رنگ قالب، نوع مطالب و... در نهایت صفحه اصلی سایت را برای کاربر ایجاد می کند. در واقع این تم ها با دریافت مجموعه ای از اطلاعات و محتواها از کاربران یک سایت آماده را در دسترس مخاطبین و دنبال کندگان سایت قرار می دهند. قالب های وردپرس هم به صورت رایگان و هم به صورت سفارشی و شخصی سازی شده وجود دارند که نوع سفارشی آن ها بعد از دادن اطلاعات توسط مشتری، به وسیله متخصصین این کار ساخته شده و با پرداخت هزینه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 

فایلهای تشکیل دهنده قالب وردپرس چه مواردی هستند؟

هنگام ورود به هر سایت کاربران با محیط های ظاهری متفاوتی روبرو می شوند. به عنوان مثال بخش عنوان سایت، دسترسی ها و لینک ها، افزونه ها و... در هر سایت در قسمت و شکل متفاوتی وجود دارد. همچنین صفحات مختلف سایت با چیدمان متفاوت و به شکل مختلف در سایت ها قرار می گیرند این تفاوت ظاهری و ایجاد شکل های مختلف برای ظاهر سایت به دلیل تفاوت در قالب آن هاست.

تفاوت قالب ها

کمتر سایتی را می توان پیدا کرد که از تمام نظرات مشابه با سایت های دیگر می باشد، دارندگان سایت های اینترنتی تلاش می کنند در درجه اول با ظاهر متفاوت سایت خود را انحصاری و در ذهن مخاطب ماندگار کنند و بعد از آن با تولید محتوای خوب. ظاهر اولیه سایت ها در وردپرس به وسیله قالب ایجاد می شود. قالب ها معمولا براساس سلیقه، نوع و هدف سایت و... شخصی سازی می شوند.

فایل های تشکیل دهنده قالب وردپرس

فایل های تشکیل دهنده قالب وردپرس موارد مختلفی هستند، تصاویر و فایل های شامل تصاویر پیش فرض که ظاهر کلی قالب را تشکیل می دهد، فایل جاوا اسکریپت، فایل قالب، فایل استایل و فایل هایی دیگر که توضیح آن ها در ارتباط با این مقاله نیست جز فایل هایی هستند که با کدنویسی هرکدام از آن ها و  جمع آوری نهایی قالب اصلی سایت تشکیل می شود. فایل اصلی ظاهری و فایل اصلی استایل قالب از اساسی ترین موارد برای تولید یک قالب وردپرس هستند که در تمامی قالب ها وجود دارند.

بهترین قالب فروشگاهی

قالب وردپرس چه انواعی دارد؟

برای راحتی کار کاربران، به خصوص افرادی که چندان با برنامه نویسی و جزئیات آن آشنایی ندارند وردپرس قالب هایی را به صورت آماده در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین برخی سایت ها با تولید قالب های از پیش آماده شده و قرار دادن امکان دانلود رایگان آن ها به کاربران خود فرصت انتخاب و استفاده از قالب های متنوع را ارائه می کنند. قالب های وردپرس به طور کل اما در چند نوع وجود دارند که در این قسمت از مقاله بهترین قالب فروشگاهی به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

فروشگاهی

قالب های فروشگاهی وردپرس از اولین انواع قالب ها هستند. در توضیحی ساده تر، افرادی که به دنبال ایجاد یک سایت فروشگاهی و خرید و فروش آنلاین هستند می توانند سایت خود را با استفاده از قالب فروشگاهی آماده وردپرس را تولید و طراحی کنند. این قالب امکاناتی مانند بخش معرفی محصول، لینک های توضیحات، خرید، درگاه پرداخت و.. را در اختیار کاربر قرار می دهد.

خبری

از دیگر انواع قالب ها، قالب سایت های خبری هستند که متناسب با این سایت ها طراحی شده و معمولا دارای ستون بندی برای ارائه مقالات و تصاویر و قراردادن لینک ها می باشند. این سایت ها به دلیل برخورداری از رفرنس در مقالات و نیاز به ارجاع به دیگر صفحات باید از سرعت بالا و امکان صفحه بندی راحت برخوردار باشند.

چند منظوره

برخی قالب ها به شکل چند منظوره تولید می شوند. در واقع کاربر با به کارگیری آن ها می تواند بیشتر انواع سایت ها را تولید و طراحی کند. ویژگی این قالب ها امکانات زیاد و راحتی کار با آن هاست.

تک صفحه ای

در نهایت قالب های تک صفحه ای که معمولا برای سایت های تبلیغاتی استفاده می شوند و معمولا با بازکردن تبلیغ تنها دارای یک صفحه با معرفی محصول و یک لینک برای ورود به سایت اصلی می باشند، جز قالب های وردپرس می باشند.

بهترین قالب فروشگاهی

بهترین قالب فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین قالب فروشگاهی تا حد زیادی به سلیقه صاحب سایت بستگی دارد اما برخی ویژگی ها نیز وجود دارند که می توانند در این انتخاب تاثیرگذار باشند، به عنوان مثال یک قالب فروشگاهی خوب و حرفه ای باید محیطی کاربر پسند داشته باشد، در واقع کاربر از همان ابتدای ورود جذب ظاهر سایت شده و برای ادامه مطالعه مطالب رغبت داشته باشد، دارا بودن سبد خریدی با قابلیت بروزرسانی راحت، امکانی برای بزرگ کردن تصویر، بخش ارتباط با سایت و پشتیبانی آنلاین یا آفلاین، دسته بندی مناسب محصولات و صفحه بندی خوب سایت و... از ویژگی هایی هستند که در بهترین قالب فروشگاهی یافت می شوند.

با توضیحات داده شده، می توان گفت که انتخاب بهترین قالب فروشگاهی علاوه بر راحتی کار طراحی سایت به معرفی بهتر و بیشتر سایت و در نتیجه معرفی بهتر آن کمک می کند. با آشنایی نسبی با انواع قالب ها و در نظر گرفتن ویژگی های بهترین قالب فروشگاهی می توان انتخابی درست انجام داد.

بهترین قالب فروشگاهی

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: