bazarnews

کد خبر: ۹۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
مجتمع کشتی سازی ایزوایکو از حدود نیم قرن پیش (از سال ۱۳۵۲ تاکنون) فعالیت خود را در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس آغاز کرده است.

عملیات نفتکش آرگو (ARGO) به عنوان نخستین پروژه‌ تعمیراتی شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بندرعباس درسالجاری در حوض خشک این مجموعه صنعتی پایان یافت.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی وصنایع فراساحل ایران روز دوشنبه در حاشیه ورود این نفتکش به ایزوایکو گفت: این نفتکش با طول ۲۴۸ متر ، عرض ۴۳ متر و ارتفاع ۱۹ متر با وزن ۵۶هزار تن برای دومین بار جهت تعمیرات اساسی به ایزوایکو آمده است که نشان از رضایتمندی و اعتماد شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران به توان داخلی صنعت دریایی کشور دارد.
حمید رضاییان اصل افزود: تعمیر اساسی این نفتکش از ۲۱ فروردین ماه امسال آغاز شد که باعث به کارگیری ۵۰۰ نیروی کار به شکل مستقیم گردید.
وی بیان داشت: رنگ و سندبلاست، تعمیر لوله‌ها و شیرآلات، الکترو موتور، موتور اصلی و تعمیرات سازه از جمله تعمیراتی است که بر روی این نفتکش غول پیکر انجام شد.
مدیرعامل مجتمع ایزوایکو اظهارداشت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یک منطقه صنعتی اقتصادی است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است.

ایرنا/

برچسب ها: آرگو ، نفتکش ، بندرعباس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: