bazarnews

کد خبر: ۹۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: این طرحها بین ۱۰تا۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردو برای اتمام این تعداد طرح افزون بر ۲۰۰میلیارد ریال مورد نیاز است.
 
 
احمد برزخی افزود: در حال حاضر ۳۰درصد واحد‌های آموزشی این شهرستان مرزی در شرق خراسان رضوی، تخریبی یا فرسوده و نیازمند مرمت و بازسازی است.
 
وی ادامه داد: سال گذشته برای ساخت فضا‌های آموزشی تعداد پنج تفاهمنامه با خیرین و نیکوکاران شیعه و اهل سنت این شهرستان به امضاء رسید.
 
برزخی در ادامه به استخر دانش‌آموزی تایباد به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های نیمه‌تمام اشاره و بیان کرد: ساخت این طرح با گذشت ۹سال از آغاز ساخت آن همچنان پایان نیافته است.
 
وی تصریح کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر ۷۵درصد دانش آموزان این شهرستان از برنامه‌های آموزشی "سامانه شاد" بهره‌مند هستند.
مدیر آموزش و پرورش تایباد از افزایش ۲برابری حوزه‌های امتحانات نهایی پایانی دانش آموزان پایه‌های دوازدهم تایباد خبر داد و افزود: با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کووید۱۹، همزمان با آغاز امتحانات دانش آموزان، حوزه‌های امتحانات نهایی دانش آموزان شهر تایباد در پایه دوازدهم ۲برابر شده است.
 
برزخی فریمانی به کمبود معلم در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: حوزه آموزش و پرورش این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی ۲۰۰معلم کمبود دارد که برای جبران از نیرو‌های خرید خدمات، حق التدریس و سرباز معلم استفاده می‌کند.
 
هزار و ۷۰۰معلم، کار تعلیم و تربیت حدود ۳۰هزار دانش‌آموز را در افزون بر ۲۰۶مدرسه شهرستان تایباد بر عهده دارند.
 
مرکز شهرستان ۱۳۸هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۸کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
 
تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: