bazarnews

کد خبر: ۹۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
شهردار شهرکرد گفت: طرح بازیافت زباله توسط شرکت طبیعت پاک زاگرس پس از ۹ سال در شهرکرد اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مهندس بهادر عبدالغنی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه تحویل زباله به شرکت طبیعت پاک زاگرس اظهارداشت: باید در یک فرایند کارشناسی با شرکت مربوطه همکاری و از تجارب دیگر شهرها نیز در این زمینه استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهرک بازیافت نوپا است، گفت:  هزینه‌هایی برای طرح بازیافت زباله پیش‌بینی شده است اما نباید کار به گونه‌ای انجام شود که هزینه‌ها را افزایش دهد، همچنین باید مباحث در صحن علنی شورا و بعد در فرمانداری مطرح و جمع‌بندی نهایی اعلام شود.

عبدالغنی با بیان اینکه در تحویل زباله به شرکت مشکلی نداریم اما باید تناژ و برنامه زمانبندی مشخص شود، ادامه داد: طی دو هفته باید شرح خدمات ارائه و میزان تناژ زباله مشخص شود.

وی با اشاره به حضور زباله‌گردها در شهر خاطرنشان کرد: شرکت باید نسبت به ساماندهی زباله‌گردان هم توجه ویژه داشته و این معضل در شهر رفع شود.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: مباحث زیست محیطی طرح باید بررسی و در جهت تعامل و همکاری دوجانبه آسفالت سایت اجرا شود.

محمدرضا محمدیان سرپرست معاونت خدمات شهری در ادامه جلسه گفت: طرح تحویل زباله به شرکت طبیعت پاک زاگرس ۹ سال است که بلاتکلیف مانده بود چراکه در طرح محل دفن ریجکت‌ها پیش‌بینی نشده بود و خوراک کارخانه که عمده آن در شهرکرد بوده پیش‌بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه قرار است زباله تامین و به شرکت مذکور تحویل شود، افزود: راه ورودی باید آسفالت شود چراکه مشکلات عدیده‌ای در شهرک بازیافت ایجاد می‌کند.

برچسب ها: بازیافت ، شهرکرد ، زباله
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: