bazarnews

کد خبر: ۹۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه اظهار کرد: عدول از بخشنامه و اطلاعیه‌ای که صادر می‌شود، قطعا تخلف است. اگر مردم مصداقی از شعب ما مشاهده کردند، شعبه متخلف را به ما معرفی کنند تا برخورد‌های لازم را انجام دهیم.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ بهرام فرهی، رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه کارگران در گفتگو با بازارنیوز، پیرامون دستور سازمان اداری استخدامی مبنی بر ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی توسط سازمان‌ها، اظهار کرد: طبق اعلام بانک مرکزی، ۳ بخشنامه که نخستین آن مبنی بر ممنوعیت این اقدام در تاریخ ۹ مرداد ۹۹ و دو بخشنامه تاکیدی در مورخ ۹ آذر و ۱۴ دی ماه سال ۹۹ صادر شده است و طبق ابلاغیه ما به شعب، لازم است این بخشنامه در دستور کار تمامی شعب بانک رفاه قرار گیرد.

وی افزود: در این بخشنامه‌ها به شعب متذکر شدیم که موظفند خودشان از مدارک مشتریان کپی بگیرند و حق مطالبه کپی مدارک از مشتریان را ندارند.

فرهی ادامه داد: البته باید متذکر شد، ممکن است از بین ۱۲۰۰ شعبه‌ای که داریم، دستگاه کپی یکی از آن‌ها در لحظه مراجعه مشتری، دچار مشکل شده باشد، این استثناست، اما به صورت کلی، این موضوع در حال اجراست.

رئیس روابط عمومی بانک رفاه تاکید کرد: عدول از بخشنامه و اطلاعیه‌ای که صادر می‌شود، قطعا تخلف است. اگر مردم مصداقی از شعب ما مشاهده کردند، شعبه متخلف را به ما معرفی کنند تا برخورد‌های لازم را انجام دهیم.

فرهی در پایان اعلام کرد که امروز هم مجددا نامه تاکیدی به شعب بانک رفاه کارگران در این زمینه ارسال کردیم.

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: