bazarnews

کد خبر: ۹۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
وزیر کشور گفت: افزایش ساعت کار فعالیت شعب در روز رای گیری منع قانونی ندارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران، افزود: افزایش ساعت کار شعب رای گیری در ستاد تصویب شده و وقتی در ستاد تصویب شود، قانونی است و منع قانونی ندارد.

 

وی در ادامه درباره نشست استانداران گفت: جلسه امروز دو دستور کار مهم داشت، یکی بررسی آخرین وضعیت انتخابات از نظر تجهیزات، پشتیبانی و تشکیل هیات‌های اجرایی و تعیین شعب و امکانات شعب بود و موضوع دیگر، بحث کرونا و آخرین وضعیت کرونا بود که در این مدت باقیمانده تا روز رای گیری متناسب با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت‌ها انجام شود.


آقای رحمانی فضلی ادامه داد: الحمدلله گزارشی که استانداران از آخرین وضعیت ارائه کردند از نظر امنیتی، پشتیبانی تدابیر لازم اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در این خصوص ندارند.


وزیر کشور گفت: تاکیدی که در این جلسه شد و همه استانداران، معاونان و فرمانداران و بخشداران و همه کسانی که در قالب هیات‌های اجرایی و مجریان تلاش خود را می‌کنند تا نظارت‌ها هرچه بیشتر اعمال شود و هم به لحاظ فنی نیز رعایت مُرّ قانون انجام و انتخابات در سلامت کامل برگزار شود و هم اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در بحث رعایت شیوه نامه‌ها مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: در این مدت اگر کاندیدا‌ها و یا دستگاه‌های نظارتی تخلفی دیدند آن را به وزارت کشور گزارش کنند./صدا و سیما

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: