bazarnews

کد خبر: ۹۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
قاتل فراری که همزمان ۳ جوان را به گلوله بسته بود پس از فرار از لارستان در هرمزگان به دام افتاد.

قاتل بی‌رحم که ۳ مرد لارستانی را به رگبار گلوله بسته بود پس از فرار از صحنه قتل در هرمزگان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان عامل قتل سه مرد ۲۳، ۲۹ و ۳۱ ساله دستگیر و روانه زندان شد.

سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهارکرد: ۳۰ اردیبهشت سال گذشته در یکی از روستاهای لارستان فردی با اسلحه جنگی کلاش ۳ نفر را به قتل رسانده و سریعاً از محل وقوع جرم متواری می‌شود.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان هویت قاتل مشخص و برابر اظهارات اهالی محل وی با افراد متوفی نسبت خانوادگی نزدیک دارد و به دلیل اختلافات قبلی اقدام به چنین کاری کرده است.

بازداشت قاتل فراری ۳ جوان لارستانی

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به استان هرمزگان متواری شده است.

سردار حبیبی عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از چند ماه کار اطلاعاتی مخفیگاه قاتل در کوه‌های اطراف شهرستان "حاجی‌آباد" از توابع هرمزگان را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاتل قبل از حضور مأموران از بندرعباس به استان کرمان نقل مکان کرده بود، خاطر نشان کرد: کارآگاهان موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که از قاتل حمایت و در فرار و مخفی کردن وی نقش اساسی داشتند را دستگیر و به لارستان انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری مجدانه پلیس قاتل که متوجه دستگیری هر دو دوست خود که آذوقه و مکان استراحت برای وی مهیا می‌کردند شده بود از کرمان به فارس اعزام و خود را تسلیم پلیس کرد.

سردار حبیبی با بیان اینکه قاتل ۳۷ ساله در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه جنگی کلاش نیز کشف شد

برچسب ها: قاتل ، تیرباران ، دستگیری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: