bazarnews

کد خبر: ۹۳۵۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اعلام اینکه طی ۱۴ ماه گذشته حقوق همه بازنشستگان ۲.۵ برابر رشد پیدا کرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اعلام اینکه طی ۱۴ ماه گذشته حقوق همه بازنشستگان ۲.۵ برابر رشد پیدا کرده ،افزود: نیاز است تا با ساز و کار تامین اجتماعی بتوان رویه ای را ترسیم کرد که هر فرد ایرانی بعد از ۶۰ سالگی بتواند از مزایای بازنشستگی بهره مند شود.

مصطفی سالاری در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ضمن اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته این سازمان فقط بابت حقوق بازنشسته‌ها ماهی ۶۶ هزار میلیارد ریال پرداخت می کرد که امروز و در فروردین‌ماه این مبلغ به ۱۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی در ادامه با بیان این که تامین اجتماعی باید خدمات روان تر و گسترده تری را در دستور کار خود قرار دهد، پیشنهادهایی برای تقویت صندوق‌های سرمایه گذاری ارائه نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به نقاط قوت قانون برنامه ششم توسعه و پویایی آن؛ امیدواریم بتوانیم در جهت پیاده سازی برنامه ششم توسعه با خروج از بنگاه داری به سمت سهامداری حرکت نماییم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزایش سقف پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی را بخشی از فعالیت‌های رفاه بخش این سازمان توصیف نمود و اذعان داشت: نسخه نویسی الکترونیک از دیگر اقدام‌های جدید تامین اجتماعی است که نتایج فراوانی را به‌دنبال داشته است.

سالاری با تاکید بر اهمیت توجه به نظام متمرکز فراگیر تامین اجتماعی گفت: نیاز است تا با ساز و کار تامین اجتماعی بتوان رویه ای را ترسیم نمود، تا هر فرد ایرانی بعد از ۶۰ سالگی بتواند از مزایای بازنشستگی بهره مند شود.

وی موضوع جمعیت و خانواده را نیز مورد توجه قرار داد و یادآور شد: تامین اجتماعی در موضوع جمعیت به غیر از مباحث نازایی، مرخصی زایمان را از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش داده است، برا اساس تفاهمی که با دولت صورت گرفته، مقرر شد تا این تعهد دولت را، تامین اجتماعی بر عهده بگیرد.


منبع : شایانیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
این یکی از مضرات مدیران دولتی حاکم بر تامین اجتماعی است،که تعهدات دولت را روی دوش بازنشستگان وکارکنان غیر همکار تامین اجتماعی می اندازند.
مهدی غلامرضائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
با سلام و عرض ادب و احترام
از اینکه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مدعی هستن در نسبت به ۱۴ ماه قبل حقوق تمام بازنشستگان ۲/۵ برابر شده واقعا جای تاسف دارد یا ما را بیسواد فرض میکنند یا خود اگاه نیستند من بعد از اعمال افزایش ماده ۹۶ ( سالیانه ) حقوق فروردین ۱۳۹۹ چهار میلیون تومان شد ( شاید منظور ایشان حقوق فروردین قبل از اعمال ماده ۹۶ سالیانه بوده که اگر اینطور باشد باید این زمان را به حقوق فروردین ۱۳۹۸ افزایش دهند یعنی ۲۶ ماه ) ایشان مدعی هستن نسبت به چهارده ماه گذشته ۲/۵ برابر شده یعنی الان باید ده میلیون حقوق داشته باشم ولی بعد از تمام افزایش ها ۷ میلیون تومان شده یعنی ۱/۵ برابر شده نه ۲/۵ برابر ؟ .
خواهش دارم اگر میشود برای ایشان این متن را ارسال کنید حساب کردم شاید منظور از ۱۴ ماه ۲۶ ماه بوده بله حقوق من نسبت به ۲۶ ماه بازهم پانصد هزار تومان کمتر از ۲/۵ شده امروزه همه دو دو تا چهارتا را بلد هستن چه رسد به اینکه کارشناس حسابداری هم باشی . با احترام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
سلام آقای سالاری تو فیش حقوق خودت نشان بده بعد من با ۳۳ ساله سابقه وپنج تا فزنددارم وسربازی ۲۶ ماه ۲۸ ماه جعبه بودم چهارنوبت عملیات و حقوق بند ۴ ملیون خجالت نمی والله بند خانه وماشین ندارم خیلی خجالت بکش با این تورم گرانی هرروز معلوم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
همش محضه، حقوق کدام بازنشسته رو دو و نیم برابر اضافه کردن؟ ما هم بازنشسته تامیت اجتماعی هستیم پس چرا حقوق ما این قدر اضافه نشده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
حقوق حداقل بگیران نسبت به۱۴ ماه پیش ۲.۵ برار نشده . این بزرگی است . آقای سالاری بودجه را بین مدیران و حداکثر بیگیران خودش تقسیم کرد و تمام کرد مبلغ .۱،۲۰۰،۰۰۰ همسان سازی مرحله دوم از‌حقوق فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰حذف شده .
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: