bazarnews

کد خبر: ۹۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری، گفت: این بازار به دلیل نزدیکی به کمربندی شرقی و غربی شهر ساری، دسترسی مسافران و گردشگران را به این مرکز خرید نزدیک کرده است

محمدرضا منصوری صبا در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید براینکه شرکت‌های توزیع اجازه دخالت در بخش تولید را ندارند، خاطرنشان کرد: وقتی با کمبود انرژی مواجه شویم، چاره‌ای جز اعمال خاموشی نداریم و این موضوع از دست مدیران منطقه خارج است.

حمیدرضا فضل‌الله نژاد در بازدید از پروژه‌های این سازمان از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه بازار ملأ مجدالدین در مرکز استان خبر داد و گفت: این سازمان در نظر دارد در فاز دوم با احداث هشت باب واحد تجاری در طبقه همکف، ساخت رستوران (و کافی‌شاپ) در طبقه اول و ساخت سرویس بهداشتی آقایان (شش چشمه) و بانوان (پنج چشمه) در طبقه زیرین این بازار را توسعه دهد.

وی شمار مغازه‌های این بازار را بیش از ۲۳۰ باب و مساحت آن را ۵ هزار متر عنوان کرد و گفت: با اجرای فاز دوم این پروژه بر رونق و توسعه این بازار اضافه می‌شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری، گفت: این بازار به دلیل نزدیکی به کمربندی شرقی و غربی شهر ساری، دسترسی مسافران و گردشگران را به این مرکز خرید نزدیک کرده است ازاین‌رو گسترش این بازار برای عرضه اجناس متنوع مسافران بیشتری را به خود جذب کرده و به همان ترتیب در ارتقای کمی و کیفی بازار نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی این سازمان در سال جاری گفت: ساخت فروشگاه رفاهی به مساحت ۴۰۰ مترمربع (فاز اول) در سوله تحت نظارت سازمان واقع در خیابان ۲۲ بهمن را از برنامه‌های این سازمان برشمرد.

فضل‌الله نژاد با بیان اینکه بنا داریم در بازار شریف العلما، ساختمان جدید با سه یا چهار واحد تجاری و نمازخانه احداث کنیم، یادآور شد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بازارهای تحت نظارت این سازمان را به‌صورت مستمر و منظم ضدعفونی می‌کند.

ایمنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: