bazarnews

کد خبر: ۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مدیر اجرایی کارخانه وارنا در این آئین ضمن قدردانی از مسئولان قضائی برای جلوگیری از تعطیلی همیشگی وارنا عنوان کرد: مجموعه وارنا در سال ۸۶ بنا نهاده شد و کار به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت، اما با مشکل مواجه شدیم.

 آئین بهره برداری از کارخانه شیر وارنا تحت نظارت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران و سایر مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

این کارخانه که به دلیل معوقات بانکی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دچار مشکل و در پی آن تعطیل شده بود، با اقدامات قضائی انجام شده، به تولید بازگشت.

با دریافت روزانه ۱۵ تن شیر آغاز می‌کنیم

مدیر اجرایی کارخانه وارنا در این آئین ضمن قدردانی از مسئولان قضائی برای جلوگیری از تعطیلی همیشگی وارنا عنوان کرد: مجموعه وارنا در سال ۸۶ بنا نهاده شد و کار به بهترین شکل ممکن پیش می‌رفت، اما با مشکل مواجه شدیم.

وی گفت: اکنون در فاز اول با دریافت روزانه ۱۵ تن شیر آغاز خواهیم کرد و سپس برای افزایش تولید اقدام خواهد شد. اقدامات قوه قضائیه سبب شد تا جلوی بانک‌هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

دانیال توکلی، فرزند حسن توکلی، بنیانگذار کارخانه وارنا با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در راستای احیای این واحد تولیدی گفت: اقدامات قوه قضائیه سبب شد تا جلوی بانک‌هایی که کمر به نابودی این کارخانه بسته بودند، گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی، امام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی برای احیای این واحد تولیدی گفت: اگر واحدهای مختلف این مجموعه فعال شود تا هزار نفر نیروی کار می‌تواند در این مجموعه کار کنند.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه وارنا برند ورامین است، برای آینده این واحد تولیدی و توسعه آن ابراز امیدواری کرد.

۸۳ جلسه مؤثر در جهت احیا و بازگشت به تولید این واحد صنعتی لبنی برگزار شد

بابک ترکی، مسئول اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران نیز اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا که از سال ۸۶ به بهره برداری رسیده بود و تولیدات بیش از هزار تن داشت، با وجود فعالیت ۶۰۰ کارگر در اواخر سال ۹۶ و سال ۹۷ تعطیل شده بود.

وی افزود: اموال توقیف شده با مبلغی بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان به شخصی واگذار شده بود که اهلیت و مدیریت کارخانه را نداشت.

ترکی یادآور شد: با پیگیری مستمر و ورود دستگاه قضائی در سال ۹۹ امتیاز این کارخانه از بانک خلع ید و انتقال مدیریت کارخانه انجام شد.

مسئول اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران در ادامه خاطر نشان کرد: کار گروهی در اداره امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضائیه تشکیل شد و طی پیشنهادی ابراز شد که کارخانه به اشخاص دیگری جهت سرمایه گذاری واگذار نشود و تصمیم بر این شد تا توسط مالکین قبلی کارخانه احیا و بازگشت به تولید انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۵ نفر کارگر مشغول به فعالیت در این کارخانه هستند و ۸۳ جلسه مؤثر در جهت احیا و بازگشت به تولید این واحد صنعتی لبنی برگزار شد.

مهر

برچسب ها: وارنا ، کارگر ، کارگران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: