bazarnews

کد خبر: ۹۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
 هادی هاشمیان در بازدید از واحدهای صنعتی آق قلا اظهارکرد: با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد.

 هادی هاشمیان در بازدید از واحدهای صنعتی آق قلا اظهارکرد: با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد.

وی توضیح داد: طلبکاران حکم توقیف این واحدهای تولیدی را گرفته و این دو کارخانه در آستانه بحران و تنش ناشی از توقیف اموال بودند که با ورود به موقع و سریع ستاد اقتصاد مقاومتی، اجرای این رای متوقف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: پس از توقف اجرای رای، بلافاصله درخواست بررسی مجدد در قالب ماده ۴۷۷ به قوه قضاییه ارائه دادیم که با موافقت رئیس قوه قضاییه دستور توقف رسیدگی صادر و رسیدگی مجدد در دیوانعالی کشور صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این واحدها در مجموع حدود ۱۲۰ کارگر داشتند که از بیکاری آنها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه توقیف خط تولید برای وصول بدهی ممنوع است و اگر واحد تولیدی به این علت در آستانه تعطیلی باشد بلافاصله ورود و با حضور طرفین برای رفع مشکل چاره جویی می کنیم.

هاشمیان از ادامه تلاش های قضایی برای رونق تولید در استان خبر داد و گفت: ۳۴۸ کارخانه راکد در گلستان شناسایی شده و ماموریت امسال دادستان ها تمرکز بر احیای این واحدها است.

رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان را در بازدید امروز، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و دبیر شورای هماهنگی بانک های استان، همراهی می کردند.

در این بازدید از چهار واحد تولیدی سرکشی و پس از شنیدن مشکلات آن ها، دستورهای لازم برای رفع موانع تولید در این واحدها صادر شد.

دوسال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، ۳۷ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این واحدها مشغول به کار شدند.

مهر/

برچسب ها: آق قلا ، کارگر ، بیکاری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: