bazarnews

کد خبر: ۹۳۶۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از ایرادات فراوان در لایحه رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت: این لایحه به صورت دو شوری بررسی خواهد شد و تلاش داریم سریع‌تر آنرا تبدیل به قانون کنیم.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: مجلس برای بررسی رتبه‌بندی معلمان 10 سال منتظر ارسال لایحه از سوی قوه مجریه بود که این انتظار از سال ۹۲ تاکنون بود.

وی افزود: طبق قوانین در صورتی که لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارسال شود و مورد بحث و بررسی و تصویب کلیات در قوه مقننه قرار نگیرد آن لایحه به قوه مجریه بازمی‌گردد. لذا کمیسیون آموزش برای اینکه مانع بازگشت این لایحه به دولت و به طول انجامیدن بررسی آن در دولت بعدی شود تلاش زیادی برای بررسی آن دار کمیسیون آموزش کرد و در نهایت کلیات آن در این کمیسیون مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: طبق نظر اعضای این کمیسیون و صحن علنی مجلس مقرر شد بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان به صورت دو شوری باشد و بعد از تصویب کلیات آن در کمیسیون و صحن علنی مجلس مقرر شد چکش‌کاری‌های لازم در باره این لایحه در کمیسیون آموزش صورت گیرد و تلاش داریم تا ایرادات این لایحه را برطرف کرده و آن را تبدیل به قانون کنیم.

فلاحی گفت: متأسفانه لایحه رتبه‌بندی معلمان ایرادات زیادی دارد و برای آنکه آن را سریع‌تر تبدیل به قانون کنیم تلاش‌های زیادی را در کمیسیون آموزش و صحن علنی مجلس انجام دادیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
دولت و آموزش پرورش معلمان جوان دارای مدارج تحصیلی بالا را که یکسال و یا دوسال سابقه استخدام دارند را از رتبه بندی محروم کرد و هیچ رتبه ای را لحاظ نکرد و ریالی پرداخت نکرد...و حتی فوق‌العاده ویژه آموزشی که همه دستگاه‌ها به همه کارکنانشان پرداخت کردند را سلیقه ای کرد و آنرا نیز برامون پرداخت نکرد و درنظر نگرفت و این عین ظلم آشکار است... سختی کار معلمان شیمی،فیزیک،ریاضی هم ناعادلانه است و انگیزه ای به معلمان مزبور برای تلاش نمی‌دهد متاسفانه...
حمید پاپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
با سلام
اینقدر بهانه های واهی نیاوریدتصویب کنید و بعدا ایرادات را برطرف کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
سلام خیلی خیلی ایراد دارد حداقل دو سال کار زخمت دارد تا ایرادها گرفته شود حالا که به رتبه بندی معلمان رسید حقوق معلمی که با ۲۰ تا ۲۵ دانش آموز سر کار دارد اون وقت برای یک کارمند با یک نفر سر کار دارد مگه برو فردا بیا فردا میری مگه برو بعد چند روز بیا ۱۵ میلیون حقوق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: