bazarnews

کد خبر: ۹۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
مهدی یحیایی گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استان‌های یزد، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به‌طور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته‌اند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد.

وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری ۳۹ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان، ۳۸ مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بوده و این امر به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان است.

یحیایی یادآور شد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به‌موقع به شکایات بسیار ضروری است.

او عنوان کرد: بر اساس ارزیابی انجام‌شده از سوی سازمان حمایت، میانگین زمان ثبت شکایت مردمی تا رسیدگی شدن شکایت در استان سمنان هفت روز است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: استان سمنان در نظرسنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات، با ۸۱ درصد رضایتمندی پس از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان و مازندران در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

فارس/

برچسب ها: اصناف ، تعزیرات ، جریمه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: